ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

100-års kalas........

Publicerad 2013-08-30 01:34:00 i Allmänt,

har jag varit på, eller snarare 2 av mina äldsta vänner fyllde 50 år. De är dessutom gifta med varandra, en är född på försommaren och den andra tidig höst. Så då vart det 100-års kalas........... jag grunnade länge innan jag kom på vad jag skulle göra....... så här blev resultatet
det vart en presentförpackning till en vinflaska i form av en telefonkiosk, en tändsticks ask, 2 st ljus på fat och en kort (som jag missade att fota med dissen så där av en lilla bilden i hörnet)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Agneta Johansson

Publicerad 2013-09-07 16:35:18

En så fin present, och riktigt tjusig blev telefonkiosken, och sån bra gömma för en vinflaska.....du är otroligt duktig:)

Svar: Tack, är faktiskt extra stolt över just telefonkiosken :D
Ulrica Stålhand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela