ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Ojojoj..... födelsedagar i december

Publicerad 2013-12-10 23:24:51 i Allmänt,

har några vänner som fyller år i december, det blir alltid ett sjå att tänka om att och ställa in sig på andra färger som annars går mest i rött och grönt...... Men jag fick till det ganska bra med papper ur Maja Designs serie Vintage Frost Basics......
Följande material användes: 1 st ljustblå cardstock mönster papper ur Maja Designs serie Vintage Frost Basics 6x6 till framsidan använde jag, bakom 10th of December baksidan och främst framsidan av samma papper, inuti använde jag mig av 11th of December framsida. På baksidan av kortet tog jag en spillbit av 10th of Decembers framsida. 1 st charms snöflinga - silverfärgade - akryl, 1 st Brads Rhinestone White, 1 st bit vitt sidenband, 7 st Foam Stickers alfabet vit fr Panduro, lite Stickles Glitter Glue -Turkos, samt snöflingor utstansade ur ett blått Glitterpapper, Reprints Embossing Pulver-Candy Blue, dubbelhäftande tejp Stansar jag använde är; Flourish edge punch Martha Stewart kantstans och Artemios Hörnstans rundad

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-28 23:57:17

Läckert

Svar: tack :)
Ulrica Stålhand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela