ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Höstmörker.......och försenade gratulationer......

Publicerad 2013-10-27 20:41:30 i Allmänt,

Lite i efterskott hade vi lite gratulationer här hemma. Vi slog ihop 2, i tidigt sked var jag klar med var jag skulle göra...... färdig var jag i morse..... ända tills jag kom på att jag skulle nog ha en telåda också...... vilket innebar att när främmandet kom höll jag på med det sista....... så typiskt mig......
Det blev ett staffli kort, en rör med värmeljus, en tändsticksask samt en telåda. Till presenten fanns även ett par ljuslyktor, men inte vart med på bild :) Material: Stafflikortet: 3 cardstocks, i orange, brunt och vitt. Servett med höstmotiv, bokstavsstickers, körsbärsblommor, blad, dubbelhäftande tape. Gult glitter lim. Ljusröret: 1 pringelsrör (avsågat för att passa servetten), 1 vitt cardstock, Servett med höstmotiv, bokstavsstickers, körsbärsblommor, blad, dubbelhäftande tape. Gult glitterlim. Tändsticksasken: 1 tändsticksask, 1 vitt cardstock, Servett med höstmotiv, dubbelhäftande tape. Te asken: 1 st Te låda för fyra sorter, 2 cardstocks, i brunt och vitt. Servett med höstmotiv, bokstavsstickers, gult glitterlim, magnet och ett band

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela