ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

50-åringar

Publicerad 2014-08-23 14:58:00 i Allmänt,

Året stor händelser är att jag har en massa 50 åringar i min omgivning inklusive mig själv........ vi hade en träff mina "gamla" ungdomsvänner som liksom jag fyller i år samt en som fyllde i fjol men fick ställa in sitt firande pga sjukdom i fjol..... jag ville överraska dem med något roligt så jag gjorde varsin album i all enkelhet.......
Nästa jubilar fyller inte förrän i december, men vi valde att fira alla tillsammans........ Att välja ut korten var rätt knivigt men jag tycker nog att jag lyckades ganska bra....... blev en riktig hejare på att montera ihop cardstocken till själva albumet på slutet......
Då har vi den sista jubilaren som fyller ännu lite senare på året.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela