ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Idé torka..........

Publicerad 2014-08-20 13:53:00 i Allmänt,

Drabbade av lite idé torka under sommaren så nästa fylleri månad juli var det inte riktig så många kort som jag skulle behövda gjort..... men jag lyckades med några i varje fall......
Syster sonen fyllde år........använde ett ljusblått cardstock som grund och sedan satte jag en av K-designs papper ur serien To the streets - Graffiti där efter...... Stansade ut bokstäverna till grattis i silverpapper. Målade Mo Mannings digistämpel, Paul Texting, med promarker och för höjde lite med Accent Glossy klippte ut den och fäste den med 3D kuddar till insidan satte jag baksidan av K-desings To the Streets - Imagination. tog en bit svart cardstock, samt lite ljusblått och grönt, rundade av hörnen och försökte att skap en smartphones sms konverstion med gratulationer och hälsningar, tog en silver stickers att använda som home-knapp på baksidan skrev jag enkelt att de var handgjort och med omtanke av mig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela