ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Minnen av svunnen tid.....

Publicerad 2014-08-21 14:13:00 i Allmänt,

Min mor och moster har gått igenom en massa fotografier som de fått efter mina morföräldrar som sedan länge gått bort...... ett kort kom fram lagom till moster skulle till att fylla år så jag använda det till hennes födelsedagskort...........
Tog en rosa cardstock som grund och satte på ett mönster papper från Inkido serie Spring time nr 6, färgade ett tårtpappder i brun och monterade med 3D-kuddar ett kort av min mormor ovan på, kortet skrev jag ut på skrivaren direkt på ett vitt cardstock. Klippt till kanterna med en mönster sax. Fäste några Rhingstones runt om kortet och tog en Pearl Swirls i en hörnet. avslutade med att skriva att kortet var handgjort av mig........

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-08-23 23:32:14

jättefina, kul att tjejerna fick ett varsitt "kort" jag kan ju se att de figurerar lite i alla albumen....kul present...

Svar: de är väl klart att de måste ha varsina...... och alla måste ju vara med
Ulrica Stålhand

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-09-08 11:19:49

Helt otroligt fina minnen att få.....måste blivit uppskattat

Svar: lite roligt att plocka ihop dem också..... många minne som dök upp.....
Ulrica Stålhand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela