ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Födelsedags kort......

Publicerad 2014-06-13 23:27:00 i Allmänt,

kan vara svårt att få till ett riktig tufft kort....... speciellt till killar i övre tonåren men tycker jag lyckades ganska bra med detta........
men svart cardstock som grund och med ett papper från K-design - To the Streets - Yellow Brick med en stämpeln "King for a day" av Mo Manning's monterad på 3D kuddar, min dotter Anna som har färglagt den med promarkers och fick till den riktigt bra....... lite Glossy Accents för att förhöja lite detaljer....... om de nu är svårt att göra kort till killar är det inte minst svårt att göra det till tuffa brudar +50 men återigen tycker jag att att jag lyckats ganska bra.......
denna gång fick det blir en rosa cardstock som grund och ett papper från Maja-Designs kollektion Sofiero med sina milda och samstämda färger...... Mo Manning's Veronica i lila med lite Glossy Accents på detaljerna.

Kommentarer

, , , , , ,
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela