ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Fyller-iet i Mars .......

Publicerad 2014-06-09 00:13:13 i Allmänt,

har varit för länge sedan men eftersom jag missade att ta kort på det sista av dem har de fått vänta men att publiceras...... först i raden är min kära svåger..........
Har svårt att motstå denna underbara figur från Mo Manning, "King for the Day" som jag målade med promarkers och monterades på ett papper från K-desings "Little bit of - Square" och med Rox stamps "Grattis!"- dies och med bokstäver utstansade med "Stans Alfabet ICA Home" på silverpapper tycket jag att det gjorde sig bra!
där efter min kära mor......... med hjälp av Sizzix Bigz Die - Album, Accordion Flip 3-D fick jag ihop dessa och papper från Pion desings serie From my Heart II. Lite rosor, blad och rhinestones i hörnen.
sedan stod svärmor på tur ..... med hjälp av papper från Maja Desings colletion Sofiero: "The magnificent Flowerstreet" skapade jag detta i en hast...... Men det tar ju inte slut där....... mina tvillingdöttrar fyllde 14-år fick en i de att det skulle vara roligt med några korsetter till de små damerna.........
med hjälp av papper från K-desing, Spring Moments - Girltime och Spring Moments - Loveletter. Rosband i vitt respektive rosa. Charms i form av en ros, Pärlband - blommor - färg Ivory fr Rox stamps. Silver- och vit sidenband öljetter och annat smått och gott. till varje korsett medföljde en tag, men varsin konsert biljett som åtminstone en av dem jublade högt åt så det får blir att kompensera åt det andra hållet nästa gång.......
sedan var det äldste sonens tur, han förärades med ett ljust med Mo Manning's "King for the Day" och en lite tag till det........ Sist men inte minst fyllde syster sonen år.......
på varje flik fanns det ett kort på honom i motsvarande ålder......... där fick mars månads fylleri vara till ända........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela