ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Student 2014

Publicerad 2014-06-14 00:06:00 i Allmänt,

årets studenter var två till antalet även denna gång...... nu dröjer det ett par år till nästa gång.....
med ett blått och ett vitt cardstock fick vara basen i mitt kavaj-kort, västen fick bli i vara Reprints kollektion Sommar Flaggor med knappar i ljusblått, på insidan av västen bokstäver utstansade i silver papper och lite rhinestones i matchande färger och bildmålarnas Mimo student färglagd med promarkers och förhöjd med lite Glossy Accent och glitter lim kort nummer 2 fick gå i rosa och ljust grönt och de fick bli ett side step card ett ljusgrönt cardstock och studentpapper från Roxstamps
Magnolias stämpel Tilde student, målad med promarkers och några detaljer var förstärkta med Glossy Accent och glitterlim. Reprints student stämpel, som jag embossat med silver och blommorna målade med promarker och glitterlim. Rosor i olika rosa nyanser och blad. Ett litet plakat med student-sången. Insidan dekorerade med Maja-Designs papper från kollektionen Sofiero.

Kommentarer

, , , , , , , ,

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-06-25 21:12:07

Himla häftiga kort...bara så fina...

Svar: tack!
Ulrica Stålhand

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-08-17 12:22:32

Dina studentkort var bara så läckra, och så fint ditt kavajkort var, bara så kul att få för studenterna till minne...

Svar: jag hoppas att de var uppskattade..... och väldigt roliga att göra....
Ulrica Stålhand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela