ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

När tiden är knapp........

Publicerad 2013-06-17 14:23:00 i Allmänt,

Ibland räcker inte tiden till riktigt, döttrarnas examen vart lite stressig när vi på morgonen upptäckte att det vart fel storlek med hem från affären. Trots att de var inköpta i ovanligt god tid, för en gångs skull! Men döm om min förvåning byxorna gick att byta till rätt storlek som fanns kvar....... dessutom snabbtorkade jag fel byxor som skulle vara på inför teatern som skulle framföras. Så det vart vara att gör om och göra rätt! Åka med dem till skolan och sedan åka till stan för att byta till rätt byxor och åter till skolan så att dessa kunde tas på....... döttrarna nöjda och glada...... men examenskorten fick bli en lite enklare variant än jag tänkt mig.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela