ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Skolavslutning......

Publicerad 2013-06-17 14:21:00 i Allmänt,

Mycket att göra........ men examens kläder klara för länge sedan värre vart det men skor men även de ordnade till sig till slut......... men det finn mer att göra.....

Även mina döttrar håller på med scrapbooking. Sent om sider kom de på att de skulle göra kort till sina lärare som de haft i de senaste 3 åren.......jag tycker att de är duktiga...... kommit på hur de ville göra och gjorde först en prototyp, sen skissade för att de skulle kunna göra flera moment samtidigt....... jag har faktiskt bara hjälpt till pytte pytte lite då tiden började att rinna ut för dem....... 8 stycken blev det
 
Själv fick jag engna mig åt lite tuffare saker........

Klassföreståndarenas presenter........

Inte att förglömma våra busschaufförer......... varsin Toffifee-ask.i brist på andar ideér så vart de så här.....
 
Mycket enkla men de ska nog på lite bling bling ser jag........... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela