ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Korsett

Publicerad 2013-09-15 01:57:00 i Allmänt,

Länge har jag funderat på om jag skulle våga mig på att göra en korsett. Det är nog över en månads sen jag hittade en mall, pappret är ju viktigt så jag leta den bra stund innan jag fann det, valet föll på K-desings Spring Moment - I do, sedan inventerade jag mors band och spetslåda och hittade lite roliga saker, en Sticky Ribbons från Panduro gick att använda och lite blommor och blader....... så här vart resultatet.........

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2013-09-20 12:32:45

Ulrica, den blev så fantastiskt fin, helt ljuvlig...<3

Svar: Tack, roligt att du tycker det! Skoj med en kommentar oxå....... nästa gång ska jag göra den lite större...... vart lite pilligt...... men söt
Ulrica Stålhand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela