ullisscrapping.blogg.se

visa vad jag och mina döttrar skapar när vi scrappar mm

Telefonkiosken

Publicerad 2013-09-02 22:28:00 i Allmänt,

 
Måste ju säga att jag är mäkta stolt över mig egen designade engelska telefonkiosk. Egentligen borde de har varit en prototyp och jag fått göra en till........ men de var så pass mycket skärande och pill att jag gärna väntar tills jag eventuellt gör nästa......... Första gången jag jobbade med Chipboard men det var jätte roligt och inte för sista gången......

 

 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-09-03 11:54:28

SUPER läcker! Du får mer än gärna göra en tutorial.. ;)

Svar: Tack, var roligt att du tycker det! Ska fundera på de där med tutorial....... :D
Ulrica Stålhand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela